Näe nu bara göra jag det...

Har tänkt ganska länge att jag ska ta tag i bloggen igen, men det kommer bara saker hela tiden som gör att jag bara inte gör det. Men nu är det dags...för...I´m just dooooing it!

Börjar med matinspiration. ja jag gör min välbekanta pulverdiet. Har ju en tendens att bli väldigt inspirerad av goda recept under den tiden. :) Är ju dock den sista dagen idag. Eller iallafall kanske med ett helguppehåll, får se om jag fortsätter nästa vecka eller inte.
11 dagar har gått med endast shakes, resultat på vågen? mmm 5 hela kilon är borta och jag är fortsatt motiverade att fullfölja min kroppsförändring.

februarimånad så kommer jag köra fitnessfightens program men kommer inte tävla. Allt för att känna mig lite härligare för min kära på Hawaii i mars. WHOP whop

 
Stötte på en väldigt fin och inspirerande matsida tidigare. bilden kommer därifrån. kolla in den http://karinmaten.collected.info/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0