sol, vind och vatten

I måndags tyckte jag grabbarna på gatan behövde tvätta sig lite så jag satte på vattenspridare på framsidan. det va tydligen det roligaste som någonsin hänt! :) känns som att det är otroligt somrigt o springa i en vattenspridare.

  

Och igår tisdag va det dags för uteträning. Hade lovat lukas att få följa med. gick väl så där. va lite för svårt tyckte lukas så blev en lite halvdan träning för mig men ah skit samma vi hade roligt. Efter träningen va slut tog vi ett skönt o uppfriskande dopp i mälarn! men nu till det bästa. DAO...asså så himla mysigt o bra ställe. JAg är verkligen ingen alkohollover håller mig hellre till vatten o cola men har fina fina vänner som älskar att avnjuta ett glas vin eller en kall öl så det suger ju riktigt fett att dom blev av med sitt tillstånd av dumma grannar. I år iallafall har dom en fräsch och goood meny men med lite lättare rätter...typ goda sallader och grill. men mig gör det inget förutom då att dom inte får ha öppet så länge på kvällarna...kan iallafall rekommendera starkt det stället. Skönt häng sköna människor!

      

Vad bjuder denna dag på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0