ready steady goooooo....

Idag hade vi picknick lunch för jessica som ska sluta. super mysigt!



jag har oxå hunnit byta mina födelsedagsskor till en storlek större. vet inte om jag gjorde rätt men nu får det bli så här...byte till ett par 37:or så det skulle bli lite bredare ah passa min fot lite bättre. dom är ju lite för långa men tror inte man tänker på det...iallafall inte när man går eller typ rör på sig lite ;)



dom säger ju att juli kommer vara en regnig månad...så tänkte att om jag köper ett par snygga gummistövlar så är jag ju snygg om det verkligen regnar eller som högst troligt att eftersom jag införskaffat gummistövlar så kommer det nog inte regna ;) godkänt?

 

heheh man ser ju typ inte stövlarna men dom är röda iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0