öken

Jag klarade mig fint, fick behålla bh:n på men endast den istället men det kändes bättre än jordgubb eller blåbär!
men annars om man tänker efter är det ju väldigt speciellt att gå till naprapat eller kiro för den delen.
Ja må ha öken torka hos mej men när en snygg, trevlig man knådar på ens öma rygg. liggandes på mage, på rygg, eller sittandes gränsle över britsen...mmm det är rätt härligt..hahah..saknar det..måste ju se rätt lustigt ut när man kommer ut från ett litet rum med håret på sne, lite tilltryck i sminket och rättar till kläderna lite snyggt och hör hur man säger åh tack snälla, du är bäst...jag ser framemot nästa vecka..hhehahah

Nu en stund senare när hettan lagt sig...så gud vad det ömmar ännu mer...han knåda och tryckte och avslutade med lite stretching...känner mig mörbultad...gud så skönt!


torrt...men det finns hopp... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0