Min födelsedagspresent från flickorna

Kom precis på att jag inte skrivit nåt om lördagens firande av min födelsedag.
eftermiddagen började med fix och don hemma hos malin. David kom förbi o lämnade födelsedagspresent som han tyckte att jag skulle ha kvällen till ära. Han kom, han gav, han segrade!! Min brolla är bäst! Det senaste året har jag önskat, älskat och lånat Malins hasbeens. Jag fick ett par alldeles egna! Åh det stannar inte där. Fick dessutom världens sötaste blus! hur gullig får man vara lixom...men han ville Quat " världens bäst lillesyrra skulle vara snyggaste snygg på sin födelsedag! :) bästa brollan eller hur! Tur att jag har honom!
Kvällen fortsätter med att David kör in oss till hornstull, där tapasrestaurangen Ramblas ligger. Vi pratar, skojar och äter god mat! Jag, Nina och Malin. mina finaste flickor. Kvällen fortsätter. vi har bara bordet till 21, så vid 21 så går vi vidare till ett ställe där ninas kille Thomas hänger med sina kompisar. Tar ett glas vin och fortsätter ha skoj! Efter en stund går vi vidare till eken. eken av alla ställen. kanske inte ett favoritställe för min del men hakar. Kvällen börjar bli natt och fortsätter i samma anda, trevligt, skojigt och lite busigt. klockan blir 00.30 och jag o malin bestämmer oss för näe nu måste vi ner på "stan" precis när vi ska gå ringer en desperat stefan och ber malin komma hem. Morris har varit hysterisk den senaste 1,5 timmen. Snip snap slut där tog kvällen slut. vi tar tuben hem till ängby tycker att det går jätte fort...enligt stefan tog det 50 min hahah..ja ja..så fort vi kommer innanför dörren skiner morris upp och säger bara mamma sen är han toknöjd...stefan är trött sur och förbannad går o lägger sig medans vi hetsäter havrebollar och dricker cola! alla tre jag, malin o morris! heheh..
Sover hos malin. som vanligt kan jag inte sova speciellt länge men oroliga malin vaknar vid 6.00 ber mig komma ner till hennes säng o iallafall titta på nån dvd hon somnar om på typ 5 sek...love her! så jag spenderar morgonen med att titta på the big bang theory...sweet...vid 9.30 bestämmer sig resten av familjen för att vakna.
klockan går o det börjar bli dags för simskola. Yes Wilda och Lukas går på simskola och dom gillar det skarpt. Ola kommer förbi o lämnar ville med oss och de andra åker till simskolan. Tradition efter simskola är ett maxbesök. så givet även denna söndag blir det ett maxbesök för att sedan åka ut till landet och fira min födelsedag med päron och bästa bror. Tokregna hela dan, det verkligen öste ner...så blev till att mysa med lite brasa och sen på med regnkläderna o busa av sig..Tror lukas o ville hitta alla stora regnpölar man kan tänka sig. Där kan  man snacka om ren lycka...dom typ rulla, hoppa, sprang igenom...ah dom gjorde nog allt man kan tänkas i vatten pölarna. Men gladast av alla va nog morbror david som blev som ett litet barn igen o lekte med alla vattenpölar han med!!


Det här är den enda bilden från kvällen. tråkigt nog för den ger inte riktigt rättvisa vi va sååå snygga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0