midsommar...

midsommarafton firades med Quistar o c/o...högst svensk midsommarfirande i hågelbyparken. där fanns allt, midsommarstång, gamla människor i folkdräkt, hoppborg, tåg, helliumballonger, lekplats o vänner! Tror inte att vi åker dit fler gånger men det är ju sällskapet som är det viktiga!! när det började närma sig eftermiddag åkte vi hem till just quistarna i norra ängby för grill och lek o mys!

som vanligt tog jag massor av fina bilder men med malins kamera så de enda bilder jag kan bjuda på nu är bilder på MEJ ahhah pinsamt illa. ser sliten ut men det är tack vare det svåra ljuset i badrummet...men men ärlig o härlig eller här o nu som jag kallar dessa bilder...



som vanligt så tycker jag den som har tagit min överläpp - det är verkligen på tiden o lämna tillbaka den nu. ögonaböj!


På midsommardagen åkte jag o småkillarna ut till mormor&morfar på landet. Norrtälje - rådmansö - västanvik!
Så skönt!! det regnade typ mer eller mindre hela helgen men det stoppar ju inte oss...vi han med både att baka bullar, leka o busa. o inte minst hänga med mormor & morfar!



Blev mkt goda bullar...så sjukt gott med iskall mjölk o nybakta bullar!


På väg hem så synkade vi ju förstårs med alla andra som skulle hem från midsommarfirande...så det va lite kö här och där...men vi är bra på att roa oss i bilen...ja ville sov ju förstår men jag o luki busade. lyssnade på musik o sjöng o diggade...va oss själva för en stund. helt otroligt att ville inte vakna...

   
   



Nu är det väl dags o hoppa i säng så jag orkar upp o jobbe imorgon!!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0