Kvällspromenad

Det är ju så skönt med en lång kvällspromenad. Man får så mkt ut av en sådan. Speciellt om man har trevligt sällskap! 

Jag är såååå mörbultad i ryggen efter naprapatbesöket tidigare idag och kände inte att jag ville eller kunde bara gå o lägga mig i soffan som jag helst av allt ville..efter dagen träningpass på balance så åkte jag hem...åt en sjukt avancerad middag ( två stor knäckemackor...mindre bra men det va allt jag ville ha snicksnacka lite med småkillarna innan dom skulle knoppa. sen kände jag idag ska jag ut o gå.
kollar fejjan en sista gång ser malin status uppdatering; känner mig lite hängig :/...ringer upp fröken i fråga säger jag ska ut o gå ska du med...hell ya...så jag sätter mig i bilen, åker till malin. och vi går o går skojar o skrattar, lite allvarliga o vuxna oxå men mest skoj o trams...kändes inte ens hur länge vi gick...vi gick i 1, 40 minuter...det hinner man långt på i brommas!

snipp snapp slut så va denna dagen slut...

puss o god natt mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0