Jordgubb eller blåbär = PANIK!!

asså shit...hur tänker jag...imorse när jag klädde på mig tänkte jag inte på att jag ska till naprapaten idag...
fuck...jag är trött o har ont mellan skuldrorna..som vanligt..mmm det brukar resultera i att man behöver ta av sig bh:n när man besöker kiro eller naprapat...mmm.. i vanliga fall så brukar "han" väldigt diskret knäppa upp bh:n när man ligger ner på britsen och när han är klar så knäpper han den diskret igen....huuuuur sjutton ska det gå idag? jag har lixom brottarrygganpassad bh idag...mm precis så..det innebär att den knäpps fram..
hahahahha hur i helskotta ska detta gå..KATASTROF...

2 alternativ.

1. Jag leker tutti frutti...kommer ni ihåg det knäppa programmet? jordgubb eller blåbär
Jordgubb ja titt ut..

2. hoppas innerligt att går att lösa diskret och proffisionellt hahahahah


eller hur...kan jag bara tänka lite lite längre än till...

Ingen som vet att jag bloggar igen så hahah kan skratta gott till det här själv...o skulle nån snäll liten själ hitta hit så bjuder jag på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0