jess vabbar...

ja allså den här veckan har min vapendragare vabbat..med andra ord så är jag lite lonley här på jobbet...gissar att det är därför jag bara sprutar ut blogginlägg...

men sammanfattningsvis den här dagen har det faktiskt varit lite musik, väldigt lite musik...mkt skratt och bus men dåligt med musik...tar jag säkert igen imorgon...eller tror jess kommer imorgon...då blir det mest skitsnack :) love it! Jess säger det igen men du fattas mig när du inte är här...hur ska jag klara mig när du slutar :(

och andra sidan kan jag berätta en rolig grej ang mig och musik...

 
asså jag måste sluta göra bort mig...imorse i bilen - IGEN
Underhåller mig själv i morgontrafiken. Sjunger lite lätt med till all härlig musik (läs va mig själv för en stund)
..börjar känner mig iaktagen, tittar till höger...är väldigt iaktagen...
av tre väldigt trevliga killar som gulligt not har skrivit en lapp och håller upp mot fönstret...du är grym! hahahahhahahhah bra start på morgonen men dock lite pinsamt - but hey thats me!

har flera bilder och videoklipp när jag sjunger o är mig själv i bilen men dom bjuder jag inte på nu...googlade en bild istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0