hur gör man?

jag har så mkt som snurrar som jag vill säga, där av att jag ens startade den här bloggen från början..men den föll ut sanden..kan inte säga varför, det bara blev så...men jag använder min facebook som typ e blogg..o det kanske inte är okej, känns det som. Har säkert skrivit om det här tidigare men nu kommer det igen...
Just do it..tänk inte så mkt, bara gör...så nu ska jag använda bloggen inte facebook..så...

men det är ju så lätt o bara skriva ett kort litet meddelande..ja precis en liten status..ska man blogga vill man ju nästan skriv o skriva och bilder o blablabla...ähhh nu bara gör...

OM jag skulle tabba mig så kolla den här länken...det är där det händer..where the action is..
https://www.facebook.com/?ref=home#!/josefinartmark


Kommentarer
Postat av: me my self and i

Är så sjukt kass på att skriva..om man inte känner mig, som vet hur jag är...fattar man ens vad jag skriver? skärpning på mig...

2011-06-15 @ 11:32:20
URL: http://wtfjustdoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0