dress for success

Imorgon ska jag o flickorna ut o fira att jag fyller år på söndag! super skoj! Bästa tapasmiddagen på Ramblas och sen vart vinden tar oss...men va sjutton ska man ha på sig..åkte till bromma blocks för att hitta nåt nytt på vägen hem från jobbet...men hitta INGET...så det blev till o gräva djupt i garderoben...känner för klänning...kanske känner annorlunda imorrn men idag känns det som det blir klänning...




1. en grön skön soft klänning som jag inte har använt än..
2. mitt säkra kort jeansklänning
3. en ny fin klänning. rea fynd. mkt snyggare i verkligheten. men är lite flygvärdinne varning eller tenniskläder.
4. en vit oskyldig liten maräng :)


mmm vi får se...får suga på karamellen...vem vet kanske blir jeans o thizza o high heals on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0