den långa väntan...

det finns så mkt som jag skulle vilja säga, känna & göra men jag måste lägg band på mig.
Jag suger verkligen på det..måste jobba på det...verkligen för min egna skull.
men när man vill nånting eller vill ha nånting så är det ju bara så svårt o vänta..inte kunna påverka utan bara gilla läget..lugnt och fin o vänta på sin tur..andas..men allt jag vill nu är bara få bekräftelse på den där känslan, är det rätt eller är det fel...vill bara få möjlighet att ta reda på den där känslan..

lägg band på mig...annars förstör jag bara allting = fatta det josefin - NU..

Du va min nya dröm..

I want you to be my eternity..

if you do me right, i'm gonna do right by you..

Thinking of you
Youve got a hold of me and Im
Thinking of you
Something is pulling me and Im
Thinking of you
Are you thinking of me too?



marabou caribbean.. är du värd att ätas upp? kommer jag få känna känslan? kommer du "hit me hard"? eller kommer du höja mig, är du min nya dröm?

...

Jag ska gå o träna nu..efter det kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0