baggy jeans ha baggy jeans

såna här sommardagar är ju härliga...absolut skulle vara bäst om jag va ledig men nu va jag ju inte det så..
linne, baggyjeans och flipflop...så najs!!

mongolido!!









jag är ju en periodare och just nu är det knäckemackor som is the shit. nu har det varit tomt på knäckisar det senaste 2-3dagar men jag har ändå inte kommit mig för att handla nya...asirreterande..
och ikväll vid 22 så kändes abstinensen olidlig. va precis påväg för att akut inhandla..så kommer grannen förbi för att lämna lite grejer. värstabästa så har dom ju så klart knäckisar hemma...yes!! idag blev det en sjukt onyttig men vääääldigt god knaäckis..jordnötssmör!!!






precis lagom tills jag ätit upp mina mackor vaknar en liten extremt svettig liten kille som får somna om i soffan!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0