a rainy day...

vem har dansat regndansen idag?



en mulen o lite regnig dag men har varit produktiv o bra. Har planerat hela sommar så alla tidningar ska hinnas med o gå i tryck som planerat även om vi kors o tvärs ska på semestrar...




Mitt för tillfället kaosiga skrivbord..mm planering görs bäst old school med papper o penna o inte minst överstryckningspennor!! mmm mumsa på den du! Ser ni mina fina skärmar, dubbla skärmar. Extremt effektivt!
På bild är finaste Jess och även suss mittemot...dom bara låssas jobba ;) Man kan även se vattenflaskan finns nära till hand och det 2 senaste producerade tidningar..mmm GolfDigest och King, ingen av dem har ännu kommit ut i butik men snart så!

mmm längtar efter lite hängmattehäng med minst en bra tidning. det är sommar riktigt skön sommar!


Jag har skaffat mig vana att vakna tidigt vare sig jag är trött eller pigg. imorse va en sån dag.
passade då på o ta en fridfull bild på min vackra son!




Strax ska jag ut i regnet med mina flipflop o kanske hitta nåt skoj att ha på mig imorgon när jag o mina fina flickor ska fira att jag fyller år på söndag!! yiihuuu ska bli så kul och gott. Vi ska käka tapas på Ramblas. det är det enda som är planerat resten fribasar vi...får se vad vi hamnar...vilket fall det ska bli jätte kul!


tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0