working nine to five - not..

Tja!!

Idag skulle jag ha jobbat men lite change of plans så bestämde dom att det va dumt att jag skulle hänga där lite onödan...blev int elika stort jobb som planerat. så idag har jag hunnit med en massa annat och så imorrn så åker jag o luk och bara kolla in SUP dagarna istället för att jobba för ute magan och åka skidor...

check it out www.supinthecity.se

så vad har jag hunnit med idag då?.. runt lunch åkte jag och kopierade nycklar till davids lägenhet som vi ska bo i. passade även på o kolla in lite affärer medans jag väntade på att nycklarna skulle bli klara...



Åker ju rätt mkt bil..så det här är jag lixom...


Resten av dan gick åt till att rensa, städa och planera davids lägenhet. mkt spännande hur vi ska få ihop det. Vi fiaxde ny trall till balkongen, nya stolsdynor och så inhandlades det blomlådor och blommor så nu behövdes det bara ett balkongbord så är balkongne tiptop!! mkt mysigt! Nu är det bara resten av lägenheten heheh kvar...tyvärr så finns det en vattenskada som värden måste komma o fixa. frågan är om dom hinner göra nånting åt det nu i sommar. eller om dom väntar tills i höst....tycker ju att sånt väntar man ju inte med men man vet ju aldrig...
ja ja lägenheten kommer bli jätte fin när den är klar iallafall.





jag o villebus idag...eller ja nu somnade jag ju i soffan mitt i allt så nu va det ju igår! hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0