stängde av väckarklockan

Igårkväll stängde jag av väckarklockan. skönt! så skönt med semester.
Vad kommer hända på semestern då? nu nån dag har vi lite praktiska saker att ta i tu med. idag ska jag titta på en bäddsoffa o lite såna grejer. sen åker jag o grabbarna ner till bror i vimmerby. lite astrid lindgrens värld, kanske lite västerviksfestival osv. sen hem flytta lite grejer medans grabz är med sin far. på fredag 22 åker jag till A i göteborg. ska bli så kul o mysigt. kul o träffa new j oxå. Inte riktigt bestämt men kanske bli nån tur där nere blir iallafall nån dagsutflykt till havet...ah vi får se...vi brukar ha kul som sagt. kommer hem på tisdag kväll och på onsdag åker vi ut till landet, rådmansö! v 31 är det dags o jobba igen...men spär ut det med lite skoj på helgen. då är det dags för lite havskajak!! wihuuu kommer bli så kul o nu är vi så många som vill följa med.

Låter som de här 3 veckorna kommer gå så fort men det blir bra. det blir ju som sagt vad man gör det till!

på återseende

Vimmerby


Västervik

Göteborg


Så här brukar det se ut när jag o A träffas...många många bilder och mycket mycket skoj.




oj då ser att västervik inte hängde med men ni som inte varit i västervik på sommarn, åk dit. Väldigt trevlig sommarstad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0