slit och släng

blev en heldag slit o släng. jag o lukas lånade olas jobbbil, åkte till david där bilen fylldes till max. åkte till tippen i bromma. den är grym...rent o fräsch o genomtänkt. lukas va i sitt essä. han tyckte va så himla roligt med alla ´containrar, traktorer allt man skulle slänga vart osv..sjukt peppad! efter en heldags fixande skulle vi åkte in till stan för att kolla in flera tävlingar. SUP och red bulls lådbilsrally men vi orkade inte..så jag o lukas drog till kista istället. införskaffe ett par nya skor till lukas 50% rea på ett par asgrymma hummel sneakers *like*, käka favorit fried chicken från spanjoren...skulle kentucky fried chicken finnas i sverige skulle jag o lukas utan problem käka där varje varje dag hehehe...men skulle behöva så sjukt mkt träning så skulle inte hinna med o jobba....så typ bra att det inte finns i sverige...vi avslutade iallafall med bio - kungfu panda!! mkt glad liten kille...glad kille glad mamma! Mkt bra och effektiv dag!

innan vi drog i förmiddags medan vi väntade på skåpbilen så tog vi lite bilder...ville va fick bestämma hur vi skulle göra...

    


Hemma hos david hitta jag lite roliga bilder på mig. det här är min brors favorit bild på sin syster. jag är villig att hålla med...bilden är några år gammal men jag ser lycklig ut på bilden. det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0