Cocillana-Etyfin ska det bli min räddning?

JA jag vet, dåligt dåligt men nu sedan ca 1 månad sen har vi en liten inneboende så nu är vi många som delar dator på kvällarna...kan iallafall låssas att det är en orska till varför jag inte har bloggat. Eller kan det vara så att vi har/är så galet sjuka så det inte funnits tid eller ork att blogga. Barnen, jag och anna har nu varit sjuk i snart 2 veckor...influensan inte svin men en kraftig influensa, har varit helt däckade eller rättare sagt barnen har varit pigga dagtid sen har dom sjuknat till på eftermiddag/kväll och haft apjobbiga nätter. Nu iallafall så är barnen så pass pigga så dom är på dagis och jag är ensam hemma o försöker kurera mig. Igår trodde jag mig vara så pass pigg att jag kunde hämta barnen på dagis...började gå...trött, så himla trött känner att det börjar krampa i magen...sätter mig på en parkbänk o vilar...krampen slutar...fortsätter och går, krampen kommer tillbaka slutar med att jag kräks...fortsätter o gå. hämtar barnen...promenaden som brukar ta ca 15 min tog mig 45min och 2 stop för att kräkas innan vi äntligen kom hem. Det säger rätt mkt hur slut min kropp är. Så idag blev det ett besök hos doktorn...resultatet: han kan se att jag antagligen har haft bland annat både öron-, ögoninflammation men han kan oxå se att värdena är på väg åt rätt håll...kommer inte ihåg allt snicksnack men han prata om vita blodkroppar och sänkan och nånting brukar ligga typ 2 dagar efter så han gav mig hopp att snart är skiten borta...o hostan då...den som har fått mig till att kräkas och gett mig falsk krupp anfall gång på gång på gång..den ska vi fixa med lite cocillana-Etyfin...stark men väldigt effektiv hostdämpande medicin...så vad tror ni..kan det vara dags för den första natten på vääääldigt länge som jag äntligen ska få sova? LÄNGTAR isåntfall...
eller kan det vara så att det som har hållt mig borta från bloggandet är att vi har köpt hus...eller bostadsrättsparhus och är i full sjå med att sälja vår fina fina lägenhet...kan vara det..

mkt men ändå lite som händer....ge mig lite kommentarer eller nåt så ska jag nog bli bättre på bloggandet...snälla kommentarer inga jobbiga, för jag är faktiskt sjuk :(

Kommentarer
Postat av: justdidit

Sparka ut den där hemska inneboende, allt är nog hennes fel:).. Hoppas att hela gänget tillfrisknar mirakulöst och att Anna kommer att trivas i sin lägenhet!



Sådär, nu har i alla fall jag skrivit en kommentar, och vi känner inte ens varandra.. Men jag förväntar mig ett blogginlägg till inom kort!

2009-11-09 @ 02:26:52
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: jus

hahaha va roligt, kul att du skrev nåt!! MEN tror dock att det är dagisbaskilusker som härjar så Anna mår dåligt än tvärtom...men nu är det inte långt kvar för Annas del...snart flyttar hon till sitt egna lilla palats! Må gott!

2009-11-11 @ 22:50:53
URL: http://wtfjustdoit.blogg.se/
Postat av: Anabanana

Den där galningen ska visst göra avtramp hos alla jag känner..!



Men snart flyttar jag gums och ni får lite lugn och ro och framförallt mer tid vid datorn ;) Pöss

2009-11-12 @ 00:08:19
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: kristina kusin vitamin

hellooo!!

rolig blogg. såg att vår snygga dans (stoltaste ögonblicket i mitt liv) fått en fin plats också.



men det lät inget vidare det där med kräk och allt... huvvaligen! hoppas du får må bättre snart.



vad jobbar du med egentligen? det låter superkul! söker ni folk?! =)

kramkram

2009-11-13 @ 11:30:16
URL: http://blogg.stinamedk.se
Postat av: kristina kusin vitamin

...men alltså, jag skrev ju ett inlägg här. varför syns det inte?!



nytt försök:

helloo! rolig blogg.

men det lät inget bra med kräk och sådär. huvvaligen! hoppas du får må bättre snart.



såg att vår dans (stoltaste ögonblicket i mitt liv) fått en fin plats här också. =)



ha det kalas!

kram

2009-11-13 @ 12:55:59
URL: http://blogg.stinamedk.se
Postat av: kristina kusin vitamin

hahaha, nu ligger båda inläggen uppe... bra där.

ok, men då vet du att jag har varit här iaf...

2009-11-13 @ 12:57:10
URL: http://blogg.stinamedk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0