What?

Vet inte vad jag ska skriva om, kände bara för ett inlägg.
Helgen har gått fort. Staffan fyllde år i förra veckan så det firades med en grillfest ute i kungsängen hos niklas och sofia.  För att sedan fortsätta vara hundvakt på landet då mor och far va på min kusin stinas bröllop ute i skärgården.
Tänkte visa ett roligt klipp från bröllopet.



Läste Annas blogg precis där hon skriver om den aktuella friidrotten och om en krönika av Patrick Krainer. Bara det att när jag läser detta kan jag inte läsa/tänka på nåt annat än kramer i seinfeld...o det blir väldigt roligt i mitt huvud och få ihop kramer och friidrott!



imorgon är det återigen en dag full av jobb så det kanske dröjer tills nästa inlägg. Men håll ut ni tappra få läsare av denna blogg!

God Natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0