i heart photograph

asså förstår ni nu varför jag måste ha en egen blogg?  jag har så mkt som snurrar och behöver komma ut för att försvinna eller spinna vidare på för att bli ultimate.

Nu när jag gjort bort mig för dagen här på kontoret så började jag tänka på min renovering. googla runt lite för att hitta inspiration, då hitta jag bland annat frilla.se där skall man kunna hitta inspiration inför frisörbesöket! MEN sen stötte jag även på min bästa - alla kategorier! Jessica Alba om jag skulle få byta utseende med nån top of the line då skulle det vara hon. Vem skulle du välja?

    

Första bilden är det nästan lite marilyn monroe - last sitting över (nån gång när jag är mitt allra snyggate snygg så ska jag ta såna bilder..fast igentligen det är ju inte direkt att man kan ha dom uppe på vägen så varför tar man såna fina bilder?







Å på den här bilden har hon ju en snygg friaz. Kanske kan vara nåt för den äldre versionen av jus, när jag inte längre orkar med det långa svalet (LOL) för det gör jag ju verkligen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0