Mjau?

Hur vet man? hur börjar man lixom?

Just do it - funkar på allt..såå nu är det bara till och börja.

1. Vill visa en sjukt inspirerande sida alvhem mäkleri. Visst är varje hem så himla fint!  Tar man det bästa från alla skulle man få ett grymt hem. Älskar vitt trägolv och numera älskar jag även svart målat trägolv. Älskar oxå hur levande bilderna är. Om jag bodde i Göteborg skulle LÄTT bo i nån av dessa men nu bor jag ju i Stockholm så då får jag väl försöka återspegla dessa hem med en liten touch av jus. Men verkligen all cred till företaget som har fattat IT!


*spotify - Erik Hassle "Hurtful"

2. Jag e fett nöjd med min nörd klocka - Cheapo version av miniräknare



ganska kul när jag letade efter bild på min nerdwatch kom jag in på den här sidan kii, kolla dom hade lite roliga grejer där!

undra om jag måste jobba lite nu. Fortsätter om en stund igen säkert...

*spotify - counting crows -raining in baltimore

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet väl att Kii ligger i Umeå..? ;)

2009-08-11 @ 10:26:57
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: jus

Näe grymt - heja ume! får ta mig en tripp upp till dig snart då...kolla lite...dom har rea där iallafall om du vill fynda lite ;)

2009-08-11 @ 10:58:42
URL: http://wtf.justdoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0