Love me, love me, say that you love me...

I did it! Jag klarade deadlinen...   
 

Just nu är det en intervjuv med jack black på p3...så himla rolig..dom pratar om varför det är så roligt med fisar HAAHAH
mkt underhållande för en annan som återigen har lite för lite att göra. Får googla lite för inspiration till dagens jobb, campingbörsen omslag. Va tycker ni, ska jag försöka få med en familj med likadan wct-overaller. Eller ska jag köra på käääänslan av frihet som jag verkar ha hängt upp mig på...



Det går snabbt, hoppar snabbt mellan olika saker i mitt huve så nu när jag kom in på lite filmtema så kan jag ju passa på att rekommendera en bra film. Honungsbiets hemliga liv! Om inte annat så väcker den intresset av honungsbin. Så fascinerande hur mkt det är som händer där inne i de små husen. Och drottningen, värsta diva som bara går runt o kollar att alla gör sitt, gör dom inte åker dom ut. För att inte tala om hur himla samspelta dom är, helt sjukt fascinerande!

 

Nu är det dags för lunch, Lasange


Kommentarer
Postat av: Anna med 2 n.

Fiiint! Jag röstar för lika WCT-overaller, mysigt sådär :)By the way, skippa punkten efter WTF i adressen när du länkar till din blogg så kanske man kommer fram iaf ;) Pöss!

2009-08-14 @ 14:19:15
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anna med 2 n.

Åh ja just det.. I lööööv you! :D

2009-08-14 @ 14:19:53
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: jus

ooops! hihi löv ya!

2009-08-14 @ 14:49:09
URL: http://wtf.justdoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0