Jag e så sjuk nördig...

Vet att jag körde det här klippet på facebook precis men hade precis en sån upplevelse igen. Jag får helt enkelt inte ha hörlurar på mig. Så här gick det till: Här sitter jag för en gångs skull o jobbar, har hörlurarna på mig kör spotify - så klart! mmm jag kan ju inte bara låta bli men va jag tvungen å mima till en sån himla pinsam låt: Carola - säg mig var du står men den är såååå rolig o sjunga mm iallafalll tror du inte självaste VD:n och några nya människor precis går förbi o ser hur jag lever mig in i detta....HERREGUD vad pinsam jag är




hahah så himla härligt men varför måste jag göra så hela tiden...why...kanske vore bättre o förbjuda spotify på vårat jobb oxå...näe ALDRIG, hur skulle dagarna annars se ut om man inte kan bjuda på lite skratt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0